tisdag 24 november 2009

Harmoni satt i system

Accigos värdeord är Ansvar, Trygghet, Verksamhetskunskap och Maximal avkastning. Dessa ord blev de fyra hörnpelare i denna broschyr, som återspeglar Accigos kunskap och kompetens. Med hjälp av ett känsloskapande tema skiljer sig Accigos broschyr från alla andra broschyrer inom IT-branschen.

Accigos kunder vitaliserar och effektiviserar sin affärsverksamhet med hjälp av Accigos affärssystemlösningar.

accigo.se


fly like paper get high like planes

CATCHING! I somras vek RK en sisådär 500 pappersflygplan. Briljant!

who is the target?



Ibland blir jag lite konfunderad... Tycker reklam ska vara tydlig och inte så krånglig. Pratar man till en målgrupp ska man direkt känna sig träffad. I det här fallet tycker jag dom har missat poängen... Eller så är det jag som har missat grejen. För jag inte är målgruppen för jag har ju inte skägg. Om man har skägg ska man komma dit. Sen ska alla komma dit. Så är jag alla. Då är ju jag målgruppen. Eller? Huh?

// Petra