onsdag 27 april 2011

Accigo utskick #2



Påsken är över, och tack gode gud för det. 3 dagars hets i Göteborg/Trollhättan, 10timmars tågresor, 24-timmarsvaken, för mycket godis, lax, ägg och för lite sova i sin egen säng. Och allvarligt talat, vad har haren med ägg att göra? Jag är ju ingen biolog, men är rätt säker på att det inte är så de får sina ungar. I min familj brukar barnen (läs Mig och min bror) få leta påskägg på tomten. Rent krasst känns det som det är små påskharar som man borde jaga. Gärna inomhus.
Det vore roligt att kolla på!

Solen strålar, fåglarna kvittar, och Valborg står för dörren. Kolla lite extra noga på allt runt Varannan Vatten, Valborgsscheman, vattenflaskor, vepor och volontär-tshirtar. It's all me...

Accigo har gått ut med kampanjutskick nr 2. Här får ni se illustrationen som tillhör utskicket. Utgångspunkt: Accigo lyssnar av kundens process, förvaltar den, och kommer fram till en lösning(/idé).